באר של סבא – חתונה

באר של סבאחתונתם של קלייר ודן נערך באולם אירועים החדש והמשופץ של הגן המקסים והאהוב מכל, באר של סבא.

החתונה נערכה בסוף חודש מרץ 2015 וניתן להגיד שהאביב היה מורגש בכל הכוח. החתונה התאפיינה בהשקעה עד לפרטים הקטנים ביותר, ספקים מולהבים שעושים הכל על מנת לייצר אירוע מושלם ונגיעות אישיות של הכלה והחתן לאורך כל הדרך. החתונה הייתה ממותגת בסגנון צבעוני והמוטיב החוזר, איך לא- אהבה. החל משלט מרהיב על רחבת הריקודים שהאולם סיפק ועד לעמדת פרוזן יוגורט וממתקים שפשוט לכולנו עושים הרבה טוב על הלב והמון אהבה.
החתונה של דן וקלייר הייתה מרגשת מכמה סיבות, סיבה עיקרית היא כי האורחים הנרגשים הגיעו מכל קצוות העולם על מנת לקחת חלק ולחלוק את שימחתם של הזוג המאושר.

הגימיק המדהים לחתונות, תא צילום בחיפושית היה תוספת חיונית ונהדרת לאירוע.
מדוע אתם שואלים?
מוזמנים לדפדף בתמונות ואם אתם שואלים אותנו, העיצוב של הבאר של סבא פשוט מושלם לתא צילום לאירועים בחיפושית ומעבר לכך שכל החלל השמאלי של האולם ממש בצמוד לרחבה היה מוקדש לחיפושית. החיפושית תפסה חלק משמעותי מהאירוע גם מהפן העיצובי. וגם השמחה הרבה שהאטרקציה המיוחדת לחתונה הוסיפה לאירוע.


האורחים גדשו את עמדת הצילום לאורך כל האירוע, אנחנו כמובן דאגנו שהתור יזרום ויתקתק ושאורח לא ימתין מעל ה-4 דקות עד שהוא נכנס להצטלם. גם בתור הקצרצר שהאורחים המתינו לו, הם נהנו מאביזרים מגניבים ובעיקר עשו הרבה מאוד תמונות סלפי . לנו רק נותר לתעד ולצלם את הרגעים המרגשים ביותר שיש.