חתונה – גן אירועים שונית

גן אירועים שונית

אי שם בצפון (לא בדיוק צפון ) אבל כ-20 דק מקיסריה מסתתר לו גן אירועים עוצר נשימה – גן אירועים שונית.
מתחם האירועים שונית מתפרס על קילומטרים רבים של מדשאות מתגלגלות, גננות מוקפדת, דק עץ והדובדבן שבקצפת – מבצר ים העתיק עם שובר הגלים הנגלה מול הוארחים.
משהו קסום קורה בגן אירועים זה, האלמנטים הטבעיים של אם אדמה עושים את שלה.חתונה בשונית

הוסיפו לכל הטוב הזה חתונה שאורגנה למשך שנה שלמה עם מחשבה, דיוק, ציפייה רבה והמון התרגשות.
בעלי המקצוע שנבחרו אצל קייטי וליאור היו ללא ספק מוכשרים אחד אחד, מעצב העל אשר קישט את השולחנות בים של צבע ושמחה, החופה קושטה בפרחי אורכידאה, ורדים לבנים וורודים, סידורי שולחן אשר כללו מראות ענק שהזכירו לכל אורח את הנוף הנפלא גם אם לא ישבו עם פניהם למבצר הים.

קייטי וליאור זוג לא שגרתי במיוחד החליטו שהם חייבים לשדרג את חתונתם בדרך מקורית עוד בימים הראשונים של ארגון החתונה, והגיעו היישר לגימיק לחתונה המקורי ביותר – תא צילום בחצי רכב אספנות.

התא צילום בצבעי תכלת השתלב בצורה נהדרת עם האלמנטים הטבעיים והיה נראה כאילו טבעי שיהיה שם – מקומו הטבעי .
החתונה החלה בקבלת פנים עם מטעמים נהדרים של הקייטרינג ארז וחנן אשר סיפקו אוכל עדכני עם הרבה טעם של עוד.
בול בשעה 19:30 האורחים התכנסו לכיוון החופה אשר נערכה על רקע הים ולאור שקיעה. בשעה 19:35 בכניסה מרשימה ביותר הכלה קייטי הציגה יופי יוצא דופן כאשר היא לבושה בשמלה נשפכת בצבע קרם עם עיטורי פרחים עדינים על שערה.
לאחר הטקס המרגש תא הצילום פתח את שעריו ופעל למשך חמש שעות וצילם את כל ה-450 אורחים הנרגשים.
הערב היה מוצלח ביותר ואנו שמחנו להיות שם ולהעניק חוויה ייחודית ומעניינת לחתונה.

Recommendation from: Katie Polly Gerenstein
The service from as soon as we enquired about photomobil and even questions after the wedding were incredible. Gabby was really helpful, friendly, and they even stayed longer just so more people could take pictures. Everyone loved th booth, and enjoyed seeing something so different. Thank you to everyone at photo booth for spicing up our wedding with such a cool concept!