ערוגות בושם – חתונה

ערוגות בושםכבר מהשיחה הראשונה שלנו עם דניאל, הבנו שהחתונה שלה ושל בחיר ליבה בערוגות בושם הולכת להיות מיוחדת מכל הבחינות.

בין אם זה האטרקציות לחתונה המיוחדות שהיא בחרה או אם זה הכניסה האלגנטית של הזוג לחופה עם רכב קבריולט, המגנטים לחתונה המקוריים של פוטומוביל, ההפתעות לחתונה הרבות שהיו שם, ועוד'..

בערוגות בושם גן אירועים מדהים חגגו יחד כולם במסיבה אל תוך הלילה… רקדו, שמחו, צחקו, אהבו (ושתו), השתגעו ושמחו…
הזוג המאושר, מוקפים חברים, משפחה ובעיקר בהרבה אהבה.
דניאל ויונתן תודה שנתתם לנו להוסיף את טאץ' הקסמים שלנו לחתונה שלכם, נהננו מכל רגע!

"טוב, אז בתור זוג שחיפש כל דרך אפשרית לשדרג או לחדש את עולם החתונות ולהביא הפתעה לאורחים…..(כי כולם כבר עושים מגנטים) יש דבר אחד שהתעלה על כל הציפיות שלנו והוא – פוטומוביל! החל מהרגע הראשון, מהחיוך של גבי והנכונות של כל הצוות, התהליך היה פשוט מתחשב ומסודר שלרגע הרגשתי שגבי היא חלק מהחברות שלי שעוזרות לי לארגן את החתונה 🙂 למען האמת, בהתחלה חשבנו שאולי האטרקציה הפרחונית הזו תמשוך עודף תשומת לב מהרחבה, אבל להפתעתנו הענקית זה רק הזרים יותר אנשים לרחבה עם כל האביזרים המיוחדים והתחפושות המגניבות. אז באמת תודה מכל הלב! תודה על המקוריות, ייחודיות, צחוק ואווירה! אנשים לא הבינו מאיפה הבאנו אתכם ואיזה רעיון מדהים זה , אז שאפו. מאחלים לכם שתזכו לשמח עוד מלא זוגות, לפחות כמעט ברמה ששמחתם אותנו. תודה שהנצחתם לנו את היום המאושר בחיינו."