חתונה בגן אירועים בשרון

גן אירועים בשרוןביום הראשון לשנת 2015 זכינו ליום מושלם לחתונה בגן אירועים בשרון – הפוגה ממזג האוויר החורפי שפקד אותנו והתברכנו ביום נעים עם שמיים בהירים, שמש שמקרינה עלינו אור חמים ונעים.



אזור השרון שעם השנים האחרונות הופך ל-"בירת האירועים" הוא מקום נהדר לחתונה שלכם.. ולמה אתם שואלים? מכמה סיבות דיי פשוטות, אזור מרכזי גם לאורחים המגיעים מהצפון וגם לאורחים מאזור המרכז והדרום, קל למצוא חנייה, צילומים לפני החתונה יכולים להעשות בשדות היפים של השרון, והים שקרוב מאוד. בקיצור יעד מועדף על זוגות . אז סטינו קצת מהנושא.. מותר לנו לא? לא הכל חייב להיות שיחה רצינית.
גני אירועים בשרון מתאפיינים לרוב באולם הפרוס כך שקבלת הפנים והחופה בחוץ והמסיבה וריקודים בפנים. בחורף יש גם פתרונות רבים שאולמות מתמחים בהם כמו בניית "מהל" נעים וחמים לאורחים בקבלת פנים ויש אולמות שמשלבים בתוך האולם עצמו את שני השלבים של החתונה ונעזרים בחוצץ או וילון אלגנטי ויפה.

גן אירועים בשרון אהוב עלינו במיוחד הוא הסיטרוס, יכול להיות שזה בגלל העובדה שאחד האירועים הראשונים שעשינו היה שם ויכול להיות בגלל הצוות הנהדר של המקום שפשוט כיף לעבוד איתו. ביום המיוחד של סיון ומיטל הכל היה פשוט מושלם, פרחים כתומים ולבנים קישטו את השולחנות, שנדלירים ואורות מעוממים השרו אווירה מלכותית, והזוג כמובן שפשוט נראו כמו נסיך ונסיכה.

חיפושית הצילום פוטומוביל שמרגיש לגמריי בבית באולם אירועים סיטרוס עמד סמוך לרחבת הריקודים, אפשר לאורחים להגיע להצטלם בצורה נוחה ונעימה. מרגע כניסתם של האורחים פנימה לאולם אנחנו כבר עמדו מוכנים לקבל אותם. החל מזוגות צעירים, משפחות, ילידם, מבוגרים כולם רצו לחוות את האטרקציה המיוחדת לחתונה ולקבל תמונה מגניבה ומזכרת נהדרת מהחתונה של סיון ומיטל.

הזוג כל כך שמח על מה שפוטומוביל הביא איתו לאירוע, אם אתם שואלים אותם, זה עמד מעל ומעבר לציפיות שלהם ולא ציפו שזאת תהיה הצלחה כל כך ענקית בחתונה שלהם. סוד קטן – אנחנו ידענו וכמובן שציפינו, ולכן נערכנו בהתאם עם המון המון מגנטים ותחפושות מגניבות.חתונה בשרון

אחרי האירוע מיטל צלצלה להודות לנו על כל שהפכנו את היום שלהם למיוחד עוד יותר ואמרה שהחיפושית שהיה הספק הראשון שנסגר ללא ספק כיכב ופשוט הפך את החתונה שלהם למיוחדת עוד יותר. לא מאמינים לנו? הסתכלו בעצכם (טיפה למטה)

Meital Shalom

מהרגע שראינו את הרכב התמונה של האולם בו התחתנו התלהבנו מאוד! גבי המתוקה סיפקה את כל הפרטים והספק הראשון שנסגר היה הרכב. לאחר מכן חששתי מעט שזה יגנוב פוקוס מהרחבת ריקודים אסל לשנייה לא היה כך הדבר! כולם יפו על העניין מקום ועד גדול, זה השאיר אוירה שמחה וכייפית והתמונות מדברות בעד עצמי! צוות הפוטומובייל מקצועי, אדיב ואמין ביותר. הכל התנהל בצורה מסודרת ונעימה והם נשארו עד השנייה האחרונה. הרכב מושקע וייחודי עם אביזרים מיוחדים ! אין לנו מילים והפידבקים החיוביים לא פוסקים! מומלץ ביותר 🙂 01.01.15