רעיון ליום הולדת 16

רעיונות ליום הולדת 16אמו של לואי חיפשה רעיונות ליום הולדת 16 שלו.
מסיבת ההפתעה נערכה בווילה פרטית שכולה הייתה מקושטת בתפאורה כחולה זוהרת.  הסלון פונה לרחבת ריקודים כאשר תלויים בתקרה המון קישוטים שיצרו אווירה של מערה מדהימה.

נושא החגיגה היה "Rock the House Party",  בעיקר מסיבת ריקודים.  נעמה חיפשה אטרקציה מקורית ליום הולדת שתוסיף לאווירה הכיפית של יום הולדת 16, ותגרום לילדי הכיתה לצחוק ולהינות.

כשהיא מצאה את פוטומוביל,  עמדת צילום בתוך רכב חיפושית אספנות מעוצבת ומשגעת, היא ידעה שזאת בדיוק האטרקציה שתתאים ליום הולדת 16 המיוחדת שהיא תיכננה.
כאשר לואי הגיע כל הילדים צעקו "הפתעה" ולואי כמעט התעלף.  ההפתעה לא נגמרה וכשיצא החוצה וראה את הפוטומוביל הוא היה המום עוד יותר.
גם הילדים התפעלו מהרעיון המקורי ליום הולדת 16 של לואי, וזרמו אל תוך האוטו כל הערב.   הם התחפשו, הצטלמו, וכמובן קיבלו מגנטים – מזכרת נהדרת מהיום הולדת 16 המיוחדת.

 

פוטומוביל!!!! איזו הצלחה אדירה! הצוות מקצועי ומאוד ידידותי. תודות לחוש ההומור ורגישות שלהם כולם יוצאים מהפוטומוביל עם חיוך ענק. חוויה מדהימה שכל האורחים שלו מדברים עליה עד היום. והבונוס הוא שנשארת תמונת מזכרת יחודית לכל האורחים של יום הולדת 16 של לוי. אנחנו מאוד נהיננו וממליצים בחום. תודה רבה לצוות פוטומוביל !!!  הילרי אביטן