איכות התמונות מגנטים בתא צילום

איכות התמונות מגנטים בתא צילום

צוות פוטומוביל כל יום יושב וחושב איך להשתפר, איזה ציוד אפשר לשפר ואיזה טכנולוגיה חדשה יש שאנחנו יכולים להשתמש.  אנחנו בפוטומוביל משתמשים בציוד צילום והדפסה מהטובים שניתן להשיג בשוק, וכל זה בשביל שהתוצאה שתישאר אצל האורח שלכם והזיכרון מהאירוע שלכם יהיה לטוב ביותר.
גם אם לא תבחרו בתא צילום פוטומוביל, חשוב להבין מה האפשרויות שקיימות בשביל שתקבלו את התוצאה הטובה ביותר.

טיפים שכדאי לדעת על איכות  התמונות בתאי צילום:

חשוב לוודא שהחברה שתבחרו משתמשת במצלמה מסוג dslr שנותנת איכות תמונה חדה ומדוייקת בצבעים. זוהי אחת מהמצלמות הטובות בתחום. לא מצלמת רשת כמו ברוב תאי הצילום, אלה אותה מצלמה כמו שהצלם שלכם משתמש.
העדשה של המצלמה צריכה להיות מתאימה לאיזור הצילום בעיקר ברחוב, העדשה צריכה לתפוס כמה שיותר רוחב תמונה כדי שכל האנשים שמצתלמים יכנסו בתמונה ובנוסף צריכה לשמור על חדות ופוקס מירבים שתוכלו את כל הפרטים הקטנים, ככה התוצאה שתקבלו תיהיה טובה ביותר מכל הבחינות.כאשר משתמשים במצלמת דיגיטלית רגילה או מצלמת רשת.  במצלמות אילו אין  אפשרות לבחור עדשה, ולכן רוחב התמונה והרזולוציה שלה לא תמיד מתאימים לתא, מה שגורם לתמונה בסוף לצאת הרבה פחות טובה.
תאורה היא גם דבר חשוב מאוד. צריך שהתאורה בתא תיהיה נכונה וטובה מספיק וגם שתוכל להתגבר על התוארה הסביבתית שלפעמים יכולה לגרוע.
איכות התמונה תישאר אותה איכות באותם צבעים בכל תנאי מזג אוויר, יום או לילה.

טיפים שכדאי לדעת על איכות  הדפסת התמונות בתאי צילום:

יש כמה סוגים של הדפסה וחומרי הדפסה.  חשוב שתמונות המגנטים שמתעדות ומנציחות את האירוע שלכם יהיו עמידות גם הרבה שנים קדימה, וזה טלוי בסוג ההדפסה וחומרי ההדפסה.
יש אפשרות להדפיס את התמונות על נייר photo במדפסת הזרקת דיו, נילוץ והדבקת מגנט.  האפשרות השנייה, והיותר טובה, היא הדפסה טרמית שמוציאה תמונות עמידות באיכות גבוהה מאוד, כמו במעבדות פיתוח מקצועיות, שעושה כבר לבד את הנילוץ ולא דוהה.  המדפסת שלנו היא מדפסת טרמית לאיכות תמונה וצבעים ללא פשרות ברזולוציה הגבוהה ביותר שניתן לקבל, המדפיסה תמונה על נייר איכותי, ולא שום קומבינה אחרת.  אצלנו מקבלים תמונה כמו שתקבלו בחנות לפיתוח תמונות מקצועי, תמונות שלא דוהות גם אחרי 20 שנה.

טיפים שכדאי לדעת על התוכנה בתאי צילום:

חשוב לבדוק ואפילו לבקש לראות בזמן אמת שהתוכנה שמשתמשים בא היא נוכה לשימוש למשתמש בסוף, שהכל קורה בזמן אמת ושלא צריך להמתין הרבה זמן, זה מה שבסוף יגרום לזרימה בכניסה לתא צילום ויגרום לכך שהתור יתקצר, צריך לבדוק גם מה האפשרויות שניתן לקבל עם התוכנה: העלה לרשתות החברתיות, עיצובי אינסטגרם וכ״ו.
לאחר המון נסיונות פיתחנו ביחד עם חברה מאנגליה תוכנה שעונה על כל הבקשות שלנו, תוכנה שיודעת לצלם, להכינס את הכיתוב האישי שלכם, לשים את התמונה שלכם ולהדפיס את התמונה, ממשק בעברית הכל קורה באופן אוטומטי, במהירות וללא תקלות וכל זה לאחר אינספור נסיונות, בנוסף התוכנה יודעת להתחבר לעמדת טאבלט ולתת לאורחים לשתף את התמונות שלהם בכל הרשתות החברתיות בזמן אמת, לעצב את התמונה בעיצובי אינסטגרם וכמובן עוד הפתעות שנשמור ליום שבוא תגיעו לחיפושית שלנו.