רעיון לבר/בת מצווה מקורית

אטרקציה מקורית לבת מצווהאם חיפשתם רעיונות לבת מצווה מקורית או בר מצווה שונה, הגעתם למקום הנכון!  פוטומוביל – אטרקציה מיוחדת לבת/בר מצווה – חיפושית וינטג' יפהפייה, מעוצבת כולה בסגנון פרחוני של שנות השבעים, שמשמשת כתא צילום! הפוטומוביל מהווה תוספת חיננית ואוריגינלית לחגיגת הבת מצווה שלכם. מוקד עניין שמוסיף רקע מדהים וייחודי לאירוע.
הפוטומוביל מגיע  לבת המצווה עם שלל חתפושות ואביזרי צילום מכל העולמות ומכל התקופותכובעים מצחיקים, משקפיים מטורפים, שפמים, שפתיים, שלטים מיוחדים ועוד כל מיני חפצי צילום אקסקלוסיביים. חברי כלת הבת מצווה יכנסו שוב ושוב לעמדת הצילום, כל פעם בהרכב חברים אחר וכמובן עם תחפושות שונות כל פעם כדי להצטלם האטרקציה לא מדברת רק לילדים אלא לכל האורחים! מהניסיון שלנו גם החברים של ההורים ואפילו הסבא והסבתא הגאים ייהנו מהתחפושות ומהצבעוניות המרהיבה של פוטומוביל.


אנחנו כעת מפתחים עוד גימיקים לבת מצווה, גם על בסיס רכבי אספנות – כי גילינו שכולם מאוד מאוד אוהבים את זה – עם טוויסט מקורי וסופר מגניב!  תשאלו אותנו עליהם.

בר/בת מצווה חוגגים רק פעם בחיים ולכן הגיע הזמן לחשוב איך הופכים את זה למסיבה של פעם בחיים.  חברת פוטומוביל מציעה רעיון מקורי לבת מצווה ובר מצווה וכמובן שתקבלו את המגנטים לבר מצווה שכולם אוהבים.

ישנה אפשרות שגם חתן בר המצווה או כלת בת המצווה יעשו כניסה דרמטית עם הפוטומוביל (במקום באוטו של אבא ואימא). מוסיף סטייל אמיתי לכל האירוע. אנחנו מתמקמים ומתחיל הכיף.
אטרקציה לבת מצווה

פוטומוביל מציע משהו שונה מכל יתר הרעיונות לבת מצווה או לבר מצווה ומשאר הפעילויות לבת מצווה או לבר מצווה שהכרתם עד היום. פוטומוביל מביא עימו חיוך והומור, אטרקציה לבת מצווה או בר מצווה שלא תמצאו בשום מקום אחר.
היום כל אחד מחפש את הדבר הבא, את היוזמה המיוחד שיהפוך את האירוע שלו לבלתי נשכח.. חבר'ה אתם יכולים לעצור את החיפושים עכשיו כי הגעתם למקום הנכון. פוטומוביל מציע רעיונות לבת מצווה מיוחדת שפשוט עושים כיף!

רעיונות מקוריים לבת מצווה

אחרי שנת 2014 השנה שייסדנו את המוצר החדשני שלנו פוטומוביל, חשבנו איך אנחנו מתעלים על עצמנו עוד יותר ומפתחים עוד גימיק מגניב ברמה של החיפושית.. אז לאחר הרבה מאוד מחשבות ותכנון, גאים להגיד – הצלחנו!  האטרקציה החדשה לבת מצווה שלנו תהיה מוכנה לשנת 2015 ועומדת בסטנדרטים הגבוהים שאנחנו מציבים לעצמנו הן מבחינת איכות המוצר והן מהבחינה העיצובית ונראות המוצר.
אנחנו אוהבים לשמור על המוצרים החדשים שלנו בגדר “הפתעה” לבינתיים, ולכן לא חושפים אתם פה באתר, מוזמנים להרים לנו טלפון ולקבל תמונות של המוצרים החדשים שלנו.
רמז דק – תחשבו רכב וינטג' עם חגיגה של צבעי פסטל, פנינים וקריסטלים – וטוויסט סופר מקורי!  חלום לכל כלת בת מצווה!

מוגבלים במקום בשטח האירוע? יש לנו פתרונות!  אתם מוזמנים לשאול אותנו עליהם.