חתונה – גן אירועים סיטרוס

ג אירועים סיטרוסחתונה בסיטרוס
אנקדוטה קטנה לפני סיפור החתונה – קחו חצי שנה אחורה, שירן ומור בשיא ההכנות לקראת הערב המרגש שירן רואה תמונה של חיפושית התא צילום בגן אירועים סיטרוס ונדלקה – אמהמה.. מור ארוסה היה פחות בקטע…לא שהוא לא אהב את הרעיון אלא שחשב שזה אולי הוצאה מיותרת מאחר ויש כל כך הרבה הוצאות נוספות באותו היום. לגיטימי ..מריצים קדימה חצי שנה ליום החתונה – אחרי ריקודים משוגעים ותמונות מטורפות התיישב מור בתא צילום בחיפושית ואנחנו מצטטים: ״מאמי זה הדבר הכי מגניב שהיה בכל החתונה שלנו!  פשוט אדיר, איזה מזל שהתעקשת!״ ועל זה נאמר כלות יקרות – תעמדו על שלכן, סביר להניח שאתן יודעות מה ה-כ-י טוב והכי חשוב מקורי ומיוחד ( בנים לא להיעלב)!
בחודש יוני של 2015 נערכה חתונתם האורבנית ושיקית של מור ושירן מכל הבחינות.

החל מהעיצוב ועד האוכל שהוגש לאורחים. בשעות הבוקר המוקדמות של יום החתונה הייתם מצפים מהחתן והכלה לבלות בנעימים באיזה יום ספא מפנק, אולי בשיזוף מסביב לבריכה, בקיצור – מנוחה..  אז חשבו שנית כי ביום של החתונה של הזוג המהמם הזה הם הפשילו שרוולים ועשו הכל חוץ מלנוח. הזוג הגיע מוקדם לאולם וגן אירועים סיטרוס והתחיל בעיצוב המקום, הכל בטוב טעם ועם והרבה DIY. עציצים בצבעי פסטל, ורוד ולבן קישטו את השולחנות שהונחו בתוך קופסאות מעץ עבודת ידו של החתן המוכשר, סידורי שולחן מקוריים במיוחד שהכלה מבעוד מועד הכינה, עם הרבה טאץ׳ אישי.
החתונה החלה בנשנושים ומיניגלינג נעים בקבלת פנים באזור החיצוני של האולם, כאשר הכלה הייתה עסוקה בהכנות אחרונות לקראת האירוע וכולם ציפו בקוצר רוח כבר לראותה.
טקס החופה והקידושין נעשה על ידי רב מגניב במיוחד שגם שם דאג לתת פרטים אישיים ומצחיקים על הזוג שהפך את הטקס למעניין במיוחד.

הכלה, שהייתה לבושה בשמלה יפה ומיוחדת, נוטפת לוק של וינטג׳ והינומה עדינה אך דרמטית הוסיפה קוטור בדיוק ברמות הנחוצות והדהימה את הקהל ביופייה.
לאחר הטקס הקהל דהר פנימה ושם הופתעו לגלות חיפושית ירוקה, החיפושית התמקמה סמוך לרחבת הריקודים כאשר הרקע כולו עיצוב תעשייתי שחור לבן ופתאום זריקת צבע יוצר מראה מרהיב.
האורחים 500 במספר נהנו, אכלו, רקדו ובעיקר הצטלמו. גם הקהל המבוגר יותר אשר חש חיבה מיוחדת לחיפושית וגם החבר׳ה הצעירים שפשוט נגנבים מהאטרקציה המדליקה והמקורית ורוצים מזכרת מדהימה מהאירוע.

קישורים: חתונה עם פוטומוביל בגן סיטרוס  חתונה באולם אירועים סיטרוס