אטרקציה ליום הולדת למבוגרים

אטרקציה ליום הולדת למבוגריםאתם חוגגים יום הולדת מיוחדת ומחפשים אטרקציה ליום הולדת למבוגרים?  לא בא לכם עוד סדנה או קוסם, אתם מחפשים משהוא מקורי שיפתיע את האורחים ויגרום להם לצחוק ולזכור את חגיגת היום הולדת גם שנים קדימה?  יש לנו רעיון מאוד מיוחד!

פוטומוביל הוא תא צילום לאירועים מובנה בתוך חיפושית וינטג’ צבעונית, פרחונית ומדליקה בסגנון  שנות השבעים, שעוצבה במיוחד למטרה זו.

אטרקציה ליום הולדת למבוגרים שמכניסה צבע וחיים לחגיגה ומשעשעת ומרשימה את האורחים.  כאשר רואים את האוטו המדהים בפעם הראשונה כולם, כולל כולם, עומדים עם פה פעור!
עניין התא מזכיר לרובינו את התאים בקניון שבהם כל כך אהבנו להצטלם יחד עם חברים כאשר היינו ילדים, ולכן נוכחות התא מביא איתו אלמנט של כיף שמושך את האורחים להגיע עליו ולהצטלם. האטרקציה שלנו עוד מוסיפה אווירה וצבע בגלל העיצוב המיוחד שלה והרכב עצמו מוסיף משהו נוסטלגי לאירוע.

לפני הכניסה לרכב האורחים מוזמנים להתחפש.  אנחנו יודעים עד כמה התחפושות ואביזרים מוסיפים להנאת האורחים ולכן אנחנו מגיעים עם ממגוון רחב של תחפושות ואביזרים מכל העולם ומכל התקופות:  כובעים מצחיקים, מגוון שפמים, שפתיים, שלטים חמודים אשר מעוידים לימי הולדת, משקפיים מטרופים ועוד הרבה אביזרי צילום מדליקים.
להיכנס אל תוך הרכב המרשים זאת חוויה בפני עצמה.    אחר כך עושים פוזות, מסתכלים במראה, צוחקים, מקליקים על מסך הטאץ’ ומצטלמים. התמונות המגנטיות מחכות, מיד ביציאה מהאוטו.

גימיק אירועים חדש בארץ, פוטומוביל היא האטרקציה ליום הולדת למבוגרים  שמבטיחה שעשוע, הנאה וצחוק וישמשת כמזכרת שנים אחר כך.

ראו גם: אטרקציה ליום הולדת 40