התונה באולם אירועים שמיים וארץ

אטרקציה מקורית לחתונהבגן האירועים שמיים וארץ יש הרגשה של פתיחות ואור בשל כך שרואים מכל זווית באולם את הגן היפיפה שסביבו והדבר תורם לאווירה המיוחדת באירוע עצמו. עיצוב האולם בחתונה היה בסגנון אגדות ופיות ולכן הרעיון של תא צילום בחיפושית פרחונית ומעוצבת, שזאת סוג של אשלייה מין האגדות, התאים בדיוק לחתונה מסוג זה.חתונה שמיים וארץ
המיקום של החיפושית, צמוד לרחבת הריקודים ועל יד שביל המעבר המוביל לגן שסובב את האולם, היה אידיאלי. כל האורחים ראו את המכונית המיוחדת והמרהיבה מיד עם הכניסה למתחם והיו סקרניים לדעת במה מדובר. מהר מאוד ה"שמועה" שאפשר להצטלם בתוך הרכב עברה מפה לאוזן והאורחים נהרו אל תוך החיפושית כל הערב. כרגיל היו הרבה צחוקים והרבה התרגשות סביב העניין וכולם התפעלו מהתמונות המיוחדות שיוצאות מיד על גבי מגנטים, וזאת בשל הרקע המרשים של הרכב, ואת התמונות כמובן קיבלו האורחים כמזכרת מהחתונה המיוחדת כל כך. כרגיל… החתן והכלה היו מלאי שמחה והתרגשות והצטלמו עם כל החברים והמשפחה בליווי המון צחוקים.
קיבלנו משוב נהדר מבני הזוג לאחר החתונה. שמחנו לשמוע שהרבה אורחים התעניינו באטרקציה המגניבה כל כך ובדקו אפשרות שגם הם יזמינו את תא הצילום המיוחד הזה לאירועים העתידיים שלהם.
אושרי ודבורה המקסימים, מזל טוב ותודה שהזמנתם אותנו לחתונה!