רעיונות ליום כיף לעובדים – בנק לאומי

רעיונות ליום כיף לעובדיםאז אם חשבתם שלהיות עובד בנק כרוך אך ורק בעבודה קשה של ישיבה במשרד אל מול מחשב, לקוחות, פקדונות, חסכונות וכו'?  חשבו שנית כי אם יש משהו אחד שאנחנו בטוחים ב-200 אחוז זה להגיד שבנק לאומי יודע איך להרים מסיבה ולפרגן לעובדים שלהם ביום כיף לעובדים יוצא מן הכלל.  לאורך כל חודש אוגוסט בנק לאומי מידי שבוע ביום שישי השכירו את תאי הצילום ברכבי אספנות שלנו ליום כיף מהסרטים בפארק המים שפיים.רעיון ליום כיף לעובדים

אז איזה רעיונות ליום כיף לחברה היו?  הופעה של סינגולדה, שתייה ואוכל ללא הפסקה, הרבה שמש ובריכה, הופעות לילדים, בר ממתקים צבעוני, מתנות לאורחים ומה לא.. וכמובן תמונות, הרי המזכרת הכי טובה מהאירוע זו מזכרת שתישאר תלויה אל נגד עיננו לעוד שנים רבות.  וזה בדיוק מה שעשינו.  מעל 15 אלף עובדים אשר הגיעו לפארק המים שפיים במהלך חודש אוגוסט נהנו מהיום כיף לעובדים המיוחד הזה ולקחו עימם הביתה מזכרת נהדרת מהאירוע.

החיפושיות אשר עמדו זה לצד זה היוו לא רק גימיקים לאירועים מקורי אלה תוספת מעניינת עבור הנוף של היום הכיפי.  האורחים אשר לא הפסיקו להצטלם (גם אחרי שסגרנו) נהנו מתמונה צבעונית, מעניינת שונה ובעיקר חוויה כייפית ויוצאת דופן.