אולם אירועים ארקה – חתונה – ARCA

ארקההנא לכם טעימה קטנה ונעימה מהחתונה השמחה וצבעונית של נופר ונרי באולם אירועים ארקה שבנמל תל אביב. 

חתונתם של נופר ונרי נערכה בחודש מרץ 2015 שהאווירה בחוץ כבר לגמריי אביבית ונעימה, החתונה שחלה בסמוך לפורים הביאה איתה שלל צבעים ועיצוב שולחן מרהיב של מסכות ורעשנים. נרי ונופר הזוג המקסים החליטו לעשות את טקס החופה וקידושין בסגנון שונה מהמוכר והידוע, החופה הייתה מלווה בשירה של רב שמח שהרקיד והקפיץ את כולם לקולות השיר "ישמח חתני".

לאחר טקס החופה והקידושין המסיבה האמיתית החלה, האורחים פקדו את הרחבה והשתוללו עם ריקודים. התא צילום לאירועים, בתוך חיפושית הוינטג' המדהימה של פוטומוביל, עמד בסמוך לרחבת הריקודים של ARCA, מה שאפשר גישה נוחה גם לחבר'ה הצעירים המעוניינים בריקודים וגם לחבר'ה המבוגרים שרוצים לקחת הביתה מזכרת מהאירוע המקסים.

התא צילום חיפושית פעל לאורך כל הערב ללא הפסקה, האורחים השמחים, צבעוניים ובעיקר נרגשים מהרעיון המגניב גדשו את האטרקציה המיוחדת לחתונה לאורך כל הערב. בזמן הצילומים נשבר שיא עולמי והצליחו להיכנס לחיפושית כשמונה חבר'ה.. זה שהם היו שיכורים מאוד כבר הבנתם מבלי שאמרנו.. נכון? אנחנו עדיין מחכים שיתעלו על כך באירוע הבא.
נרי ונופר המקסימים – תודה רבה על המוזיקה הנהדרת ושנתתם לנו להיות חלק מאירוע הנדיר שלכם, מבטיחים (ומקיימים) שאנחנו וגם האוחרים שלכם יזכרו לעוד הרבה שנים.