אטרקציות לבר מצווה

אטרקציות לבר מצווהאירוע בר מצווה הינו אירוע מורכב ומרגש ולכן חשוב לשים דגש עד הפרטים הקטנים ביותר וכמובן גם לגדולים. החל מעיצוב המקום בקונספט הנבחר, גימיקים לאירועים ועד לקייטרינג ותקליטן של הערב.

במאמר זה נדון ברובד חשוב מאוד של כל מסיבת בר מצווה, אטרקציות לבר מצווה:

לפני הזמנת אטרקציה לבר מצווה אנו ממליצים לשים לב לדברים הבאים:

1. בטיחות האטרקציה:
כאשר מזמינים ספק למטרת הפעלת אטרקציה לבר מצווה, יש לוודא בראש ובראשונה שהספק מחזיק ברישיון עסק וביטוח צד ג'.  אין לדעת מה יכול לקרות ואף היו מקרים שקיר טיפוס לא החזיק ברשיונות המתאימים וכאשר נגרם נזק בעל השמחה הוא זה ששילם ביוקר. לכן בראש ובראשונה לוודא תוקף של ביטוח ואפילו רצוי לדרוש לראות את המסמכים הלרוונטים של אותו ספק לפני הגעתו לאירוע.

2. המלצות וניסיון עבר:
אין ספור ספקים לאטרקציות לבר מצווה , החל מחברות מנוסות וידועות בתחום ועד לחברות צעירות שרק בראשית דרכם שטרם התביעו את חותם בעולם ה- אטרקציה לבר מצווה עדיין. אין לקבוע שמי שבעל ניסיון הוא הטוב ביותר אלא יש לבצע בדיקה עם אולם האירועים האם הם מכירים את הספק והאם עבדו איתו בעבר. אם כן חשוב לשמוע את חוות דעתם על השרות. במידה והואולם לא מכיר ניתן לבקש מהספק לדבר עם לקוחות שעבדו איתם בעבר על מנת להתרשם מהעבודה שלהם ולבדוק את איכות המוצר ואת אמינותו. שלב זה הוא חשוב מאוד ואין לפסוח עליו גם אם הספק נשמע לכם "אמין". יש לבצע את כל הבדיקות המקדימות ולהבין האם החברה רצינית ותדע לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר.

3. התאמה לקהל היעד:
בחגיגות בר מצווה חשוב להתאים אטרקציות לבר מצווה בצורה הנכונה ביותר לקהל שמגיע לאירוע. יש להתאים את האטרקציות לקהל האורחים, אם מדובר בילדים ניתן לבחור אטרקציות הרלוונטיות אך ורק לילידם, בניגוד לכך, אם המוזמנים הם בעיקר מבוגרים רצוי לקחת אטרקציה לבר מצווה שתספק כיף והנאה גם למבוגרים. לאחר הבדיקה של אטרקציות והאמה לקהל יעד אפשר לצמצם את האפשרויות ולבחון  איזה אטרקציות יותר רלוונטיות לאירוע שלכם.

בחירת אטרקציה לבר מצווה


1.חיפוש אטרקציות באינרטנט –
בשנים האחרונות האינרנט יצר מהפך בעולם האטרקציות לבר מצווה ואיתו מגיעים  חסרונות וגם יתרונות, חשוב לזכור שלא האתר הראשון שקופץ לכם הוא זה שיספק לכם את האטרקציות לבר מצווה הטובה ביותר. ההסבר הוא פשוט, ניתן להגיע למקומות הראשונים בפרסומות של גוגל על ידי תשלום , ולכן מומלץ להעיף מבט על כמה אתרים שונים ולהיכנס ולראות מה הם מציעים. רק לאחר בחינה של כמה ספקים רצוי לקבל החלטה.
2. חברת הפקה או באופן עצמאי –
חברת הפקה הינה חברה אשר כוללת תחתיה מספר אטרקציות לבר מצווה ולאוו דווקא מתמחה באטרקציה לבר מצווה ספסציפית. כאן צריך לקחת בחשבון באיזה סוג אטרקציה אתם מעוניינים, במידה ואתם מעוניינים בנישה ספציפית כמו ריקוד רחוב או צילום אנו ממליצים כן דווקא לפנות לחברות יותר קטנות  המתמחות באטרקציות לבר מצווה ספסציפיות . לרוב איכות המוצר יותר גבוה  בחברות קטנות המתמחאות בתחום עיסוק ספסציפיץ


לאחר שסיכמנו בקצרה מה הם הדגשים החשובים ביותר בבחירה של אטרקציות לבר מצווה לחגיגה שלכם כעת נפרוט מה הם האטרקציות הפופולריות ביותר על פי קטגרויריות שונות:


1.אטרקציות בעולם הצילום –
ז'אנר שללא ספק כיכב בשנת 2014 הוא תחום הצילום אלטרנטיבי באירועים.
ישנן כל מיני דרכים שונות לצילום מעניין במסיבת בר מצווה. החל מתאי צילום, צלם מגנטים מסתובב, צילום פויילרוייד. כל פתרונות הצילום פופולראריים למדיי בעקבות המזכרת התמונתית שאורח לקוח הביתה בסוף האירוע.
4. ספורט אתגרי –
קיר טיפוס ואומגה הם רק מספר דוגמאות מז'אנר הכייפי ההולך ומתפתח בשנים האחרונות. ילדים ואפילו מבוגרים תמיד שמחים לפרוק קצת אנרגיות עם שעשועים וספורט.
5. דברי יצירה ואומנות –
דברי יצירה ואומנות היא דרך נהדרת גם להנציח את האירוע שלכם אצל האורחים וגם לצאת הביתה עם מזכרת מהאירוע. רבים מן האורחים (לרוב האורחות) יהנו משזירת חרוזים ופרחים, הכנת צמידים ואפילו יש היום גם סדנאות צורפות באירועים שונים.
לסיכום, בעולם האטרקציות לאירועים השמיים הם הגבול וללא ספק ניתן לשלב בין כיף, חוויה וכמובן מזכרת נהדרת לאורחים שלכם.

חברת פוטומוביל היא חברה המתמחה בז'אנר שציינו למעלה – צילום לאירועים – אנו מציעים שלל אטרקציות מיוחדות ומקוריות לבר מצווה וגימיקם לבר מצווה מיוחדים ושונים ממה שהכרתם עד היום.
מוצר הדגל של חברת פוטומוביל הוא תא צילום אקסקלוסיבי מובנה בתוך רכב חיפושית ווינטג’ שעוצב באופן מרשים במיוחד למטרה זו. קונספט חדש לחלוטין שיגרום לאורחים שלכם לעמוד בפה פעור.  גימיק שמשדרג את עולם האטרקציות לחגיגות בר מצווה.
תא צילום בחיפושית ותא צילום בחצי רכב אספנות מגיע לבר מצווה עם שלל אקססורייז ואביזרים: כובעים מצחיקים, משקף מעניין, שפמים שעירים, שפתיים חושניות, שלטים ועוד אביזרי צילום רבים. תא צילום בחיפושית או תא צילום בחצי רכב אספנות הן אטרקציות לבר מצווה שמדברות לקהל רחב, החל מילדי הכיתה ועד לסבים וסבתות. כולם נדהמיםמהטרקציות המקורית ורוצים להתחפש ולהצטלם בתוך התא צילום המרהיב.  לאחר שהם התחפשו, האורחים נכנסים פנימה אל תוך הרכב, מתיישבים, מקליקים על מסך הטאץ' ומצטלמים. כאשר יוצאים מעמדת הצילום התמונות כבר ממתינות לאורחים בפתח הדלת.  הערה חשובה, המגנטים שלנו מודפסים על ידי מדפסת טרמית על נייר איכותי וזה מבטיח שהם לא דוהים גם אחרי 20 שנים.

מנסיוננו גם כאשר יש הרבה אטרקציות לבר מצווה, כולם נגנבים מתאי הצילום שלנו ונכנסים שוב ושוב להצטלם, כל פעם עם תחפושת שונה.
נוסף על כך, חברת פוטומוביל מפתחת מוצרים חדשים ודנדשים לשנת 2015 ושמה דגש על מקוריות וייחודיות. בנוסף פוטומוביל מציע צילום נייד לאירועים בסגנון וויט סקרין וצבעיום שונים ומגוןן אטרקציות נוספות.

אטרקציות לבר מצווה

בפוטומוביל המטרה שלנו היא לספק מוצר בלעדי שיפתיע את האורחים בזכות האוריגינליות שלו והכי חשוב ישדרג את השמחה שלכם בכמה רמות. אנו גאים לספר כי ללא יוצא מן הכלל הלקוחות שלנו מספרים שהאטרקציות עמדו מעל ומעבר לציפיות שלהם.  כמה כיף שזאת העבודה שלנו! 

"חגגנו בר מצווה והחיפשושית היתה אטרקציה גם לגדולים וגם לקטנים יותר. המפעילה הייתה מקסימה ונעימה וממש לא רצו לעזוב את החיפשוית המיוחדת. תודה . תמיד אשמח להמליץ."18.06.14